Mozi1605 Kızlar farklı ultrasonlarda bebeğin haftası farklı çıkarmı ya ? Benim tüp bebek doktorum burda olmadı için acile gittim normalde 9+1 ama bu doktorun ultrasonunda 8+3 çıktı normalmiş varmı böyle bi durum yaşayan?
Lila2455 Mozi1605 canım daha küçük cihazlardan kaynaklanan ölçümden dolayı böyle çıkıyor korkma başka doktora gitsen oda farklı ölçecek çünkü mm bile farkediyor bu haftalar da doktorlarında eli hassas terazi değil
Yeniyeniden Mozi1605 gecen hafta kendi doktoruma gittim bu hafta kendi yoktu başka doktor baktı aynı çıktı ama
myavocado Mozi1605 tabi ki normal, ölçümlerde cihaza hatta bebeğin pozisyonuna göre bile bir iki hafta farklılıklar oluyor