AzraCaglar Kız lar hamileliğimin 6. Haftasındayım ve oğlum gripti. Ondan enfeksiyon bulaşmış. Doktorum parol verdi sadece. Çok artarsa anti-bitotik yazmam lazım dedi. Bende kullanmak istemiyorum. Ne yapabilirim bi öneriniz var mı?🤢🤢
Nerm7n Bol SU iç, c vitamini (portakal-kivi), ıhlamur bol dinlenme Bide çok ihtiyaç durumunda günde iki kere parol içebilirsin demişti bana doktorum.