Merhabalar arkadaşlar bugün kontrole gittim bebeğimizin 18+5 günlük olduğunu öğrendim biraz önden gitmiş gelişmesi ama bu durum normalmiş cinsiyet için iki bacak arasına baktı doktor üç çizgi var dedi sonra kordon gelmiş iki bacak arasına anlayamadı 10 gün içinde tekrardan gidip bakacağız acaba bebek cinsiyetini göstersin diye neler yapmamız lazım çikolata ve vişne suyu denedim ama muayene öncesi kordon gördü acaba ne yapmamız lazım 😄 önceliğim Allah’ın izniyle sağlıklı olması hayırla gelmesi kız erkek hiç farketmez ama yine de merak ediyorum