Kızlar, yarın adetimin 3. Günü ve doktora gideceğim. Yumurta takibine başlanacak. Sanırsam çatlatma iğnesine kadar kullanmam için de bir hap verecek. Neler beni bekliyor, görmüş geçirmiş birilerinden bilgiye ihtiyacım var. Aşılama rahim filmi gibi acılı bir işlem mi? Çatlatma iğnesinde ve hapında daha yüksek başarı şansı veren femara mı gonalf mı ? Tecrübelerinize ihtiyacım var