Ferman21 Kızlar pazar gunu test yapmistim 10 dakika sonra bu sekilde cikmisti umursamadim normal suya tuttum kuruma cizgisi olabilirmi acaba die dun yine suya tuttum ve yine ayni kaybolmadi 2. Cizgi silik hala sizce var mi yaptigim gun 10 gunum vardi suan 7 gunum var
Munevver_kaplan_33 Ferman21 çok çok erken bir test yapmışsın çizgi görünüyor inşaallah vardır yani bu kadar erken çıkacağını sanmıyorum ama erken yumurtlamis olabilirsin demekki
zelis63 Ferman21 adetinin geçmesini bekle tekrarla hemen çizgi çıkarsa ve daha koyu ise gidip kan ver
Ferman21 Esmeh cuma kan vereceğim amaa gecen aylarda yine boyleydi negatif cıkmisti testlere de guvenemiyorum
mavi2904 Ferman21 biraz pembemsi gibi sanırım vae canım bende bu şekilde öğrendim şu an 11+6 haftadayız
Ferman21 Munevver_kaplan_33 umarim canim cumayi bekliyorum kan vermek icin cikabilirsem test alip tekrarlamak istiyorum uzak oldugu icin hemen cikamiyorum bakalim
Prmftm Evet silik çizgi var ama adetinizin gecikmesini bekleyin mutlaka en azından 3 gün bari geçsin, sabırsız olmak bazen beraberinde üzüntüyü de getirebiliyor iki kere kimyasal gebelik yaşamış biri olarak söylüyorum
Oksuruksurubu Prmftm kesinlikle bende kimyasal yaşadım geçmeden asla test yapmıyorum artkk insan sonradan çok üzülüyor
mrserdogan12_ Ferman21 bu testte bendede böyle çıktı hala durur sonrasında adet oldum markası neydi sizin testin