38songul Kızlar MHRS den randevu 15gün sonraya atılınca Sabah Erkenden gidip sıra alıp muayene olabilir miyiz acaba randevusuz
yenidenanne34 38songul son haftalardaysanız bakabilirler ama 1veya 2. Trimester daysanız bakmazlar. Numara vermezlerse hemen geri dönmeyin bide doktorun kendisinden rica edin
38songul bulut955 ayy valla mı canım yaa çok sevindim çünkü 25 Temmuz a geliyor doğumum Yaa aslında ben randevuya gitmeden iptal ettim akşam ama onaylayıp iptal etmişim yine de vermiyorlar çok saçma
sutlukahve_ 38songul kendi doktoruna gidip söylersen kağıt verip sıra alabiliyorsn benim doktorum hamile olan hastalarına öyle yapıyordu arayıp sorabilirsin ama sabah erken gitmen lazım
bulut955 38songul Banada öyle olmuştu sabah 8 buçuk gibi gittim barkod verdiler 10 dakika da sıra geldi .
Hilal2901 bulut955 yanlıs bşlgi mi ? Bizzat vezneye gidip sormuştum iptal etmezsen olamazsın doktor onay verirse kayıt açarız gibi şeyler söyledi
Deniz_mina bulut955 şehir hastaneleri bir kereye mahsus randevusuz sıra veriyorlar 36.haftadan sonra randevusuz bakılıyorsun MHRS den aldım gittim 15 gün sonra gel dedi randevu bulamadım tesadüf buldum haftaya perşembe 37 haftalık oluyorum randevusuz gidicem sezeryan günü vercek nasipse
bulut955 38songul Yok bir şey demiyorlar 15 gün randevu alamıyorum muayene olmam lazım günüm yaklaştı dersen iyi olur 🥰
Mervealya1992 Sabah randevusuz kabul oluyorsa ozama. Cezaların ne onemı varlı onu anlamadım herkes yne gıtmesın ozaman sızın ıcın demıyorum da bu cezaları. Amacı eandevuya gelmeyenler engellemek değil mi
bulut955 yenidenanne34 Ben hiç bir sorun yokken gittim acelesi de yoktu baktılar hiç bi problem de cıkarmadılar
3_oglan_annesi Merymytm ceza degl bu herksde oluyo bugn hastaneye gidince on beş gün boyunca yakın tarihlerde alınmıyor bı sonraki haftalara aliniyo
BabyAta Merymytm aynı bölümden 15 gün içinde bir kere muayene hakkınız var çünkü. Ceza değil o kural böyle. 15 gün sonrasına yine alabiliyorsunuz.
bulut955 Hilal2901 Valla ben gittim sabah randevum yok dedim direk sıra verdiler saat 9 a geliyordu . Doktora bile sormadan verdiler sırayı
bulut955 sutlukahve_ Ben doktora söylemeden sekretere gidip randevum yok sıra alabilir miyim dedim verdi sabah 8 buçuk 9 a geliyordu