rahime_ali-26 ayni durumdayiz :) 37+1 bugun. Cuma gunu kontrole gidicem ve sezeryan tarihi alicaz mecbur . Egzersizler vs var ama benim bebegim ayak gelis tam popo gelislerin donme ihtimali oluyormus sanirsam . Bide uzun ve kilolu bebeklerin pek donme sansi olmuyormuş bu haftalardan sonra . Nasip diyelim ben cok istiyordum normal dogum demekki boylesi hayirliymis :)