Düşük riskinde karın değil ben ve kassıklar ağrır buda normal adet sancısından çok daha şiddetli olur. Bebeğiniz büyüyor ve kendine alan açıyor buda bel ve karın ağrısı yapar sakin olun uzanın ayaklarınızı biraz havaya kaldırın bol bol dinlenin parol almanız sizi birazda olsa rahatlatır ama şiddetlenirse mutlaka doktorunuza görünün