Zehramom Arkadaşlar aranızda böyle birşey duyan ve mantıklı bir neden söyleyecek varmı:) saçımı kestirmek istiyorum ama çevredekiler uygun degil fln diyor 🤷🏻♀️
fitmom Zehramom ArinLinamm34 kızlar bunlar saçma sapan uydurma inançlar gözünüzü seviyim şöyle yapmayın sorulması bile ayrı komik bence ama neyse. Ben 32. Haftadayım 3-4 kere kestirdim arkadaşım her ay düzenli kestirir zehir gibi çocukları ne olabilir ki saç kestirmekle alakalı ? Tırnak kesmekle aynı mantığı bunun
SevgibiR Zehramom valla canin istiyorsa kestir ben kestirmedim kış oldu ztn kesme dediler hamileken bende doğsun yaza doğru kisa kestircem omuzdan daha kısa😂😂😂
Defnemmm2301 Zehramom çevrem gelip ilgilenmiyor saçımla doğumdan sonra da yok 40 ı çıksın öyle kestirirm filan olmuyor öyle ya valla ben kestirsim çok ızamıştı artık yıkayamıyordum kollarım yoruluyordu şimdi çok rahat yıkıyorum ve doğumdan sonra da rahat ederim yani hep laf yani canım
Eylul_lll Zehramom Bende 20 gün once kestirdim doguma 3 ay var hemde belimdeki saclarimi bildigin omuz hizamda kisacik kestirdim cokta güzel oldum degisiklik sart😊
Serpilataman Öncelikle niye kestirilmez diyorlar ? Bizim burda yok bebeğin ömrü kısa olurmuş vs. Siz gerçekten inanıyor musuz şahsen bana çok saçma ömrünü allah bilir ben kestirdim size ne diyorlar bilmiyorum ama hepsi saçmalıktan öte değil
Zehramom Serpilataman aynı şeyler söyleniyor işte insan inanmasada baskı altında hissedip kestirmeye çekiniyor 😄
Usakli64 Valla öyle derler ben de duymuştum hamileyken sac kestirilmez diye.. Muhtemelen bilimsel bir aciklamasi yok dini olarak var mi bilmiyorum
ArinLinamm34 Ya tamam bana da saçma geliyor daha önce 4 tane düşük yaptım kalpleri durdu sonuçta onlarda saç kestirmedim ama ne bilim. Ömrü kısalır falan diyorlar o yüzden vazgeçtim çok uzun saçlarım uğraşamıyorum ama artık
dlkzfr ArinLinamm34 ben de bi düşük yaptım. Bu 2.hamileliğim. herkesin böyle söyleyeceğini tahmin ederek hamileliğimin en başında gittim kestirdim. Çok da rahatladım. Ben bu tarz şeylere inanmıyorum.
Minnoskiz Dini saçmaliklardan bir tanesi 😂 saç kılıyla ömür biçen teyzelere ağda yapmak da çocuğun ömrünü kısaltır mi diye sormak lazım, o da vücutta kıl öteki de kıl 😂
Camlicagizem Valla bende hamile olduğumu yeni öğrenmiştim kafama koymuştum çok yıpranmıştı diye ebeme de sordum bilimsel bi açıklaması Yok dini açıdan da hurafe dedi. ( Ki bende aynısını düşünüyorum) ALLAH ın verdiği canı bizim saçımız mı kısaltacak? Çok saçma geliyor😄 Ben kestirdim şahsen🤗
Yalinn8 Zehramom hiic gerceklikle alakasi yok canim, zekinin biri uydurmus bi gün sürmüs gelmis bu zamana, tamemen hurafe, rahat rahat kestirrrr😉
Glyctkl Hanile iken 4 aya kadar kestirmeyin diyorlar vitaminler çocuğa gidermiş kanda ki kestirdiğinde uzaması için giden vitaminler çocuğa az gidiyor diye belki de öyle diyorlar. Mantıklı. Ama 5. Aydan sonra kesim de boya da bi sorun yapmaz diyorlar.
Queen77 Ya saçınız mı veriyor bebeğinizin ömrünü Allah aşkına kestirdim hiç te pişman değilim çok şükür gayet te iyi bebişim bişi olucaksa Allah’tan gelir gene Allah verir şifasını kılınızla ömür biçmeyin valla geriliyorum 😂
Zehramom Çok dökülmeye başladı birde uçları sarı oldugu için çok yıpranıyor düzenli kestiriyordum baştan kestirmek laf söyletmemek için iyiymiş gerçekten 😄
Meryemece Zehramom böyle hurafe şeylere inanmayın arkdaşlar öle bişe yok eskilerin uydurudugu bişey inanmıyorum ben