kızlar selam ben 9+4 haftamdayim bu haftaya kadar diaformini kullandim ama artık mide bulantilarimdan kaynaklı mi bilemiyorum ilaç içmekten iğreniyorum doktorda ağır bir ilaç dedi. hamileyim bir zararı olur mu kullanmamin acaba gebe doktorum Bi kullan Bi kullanma diyor kafamı çok karıştırdı