Leylagny Arkadaşlar ikili tarama testi kaçıncı hafta da yapılıyor ve aç tok gitme gibi bir durumu var mı nasıl yapılıyor
Aser5234 Leylagny 11 ve 14 hafta arası yapılıyor ac tok fark etmıyor kan alınıyor kan sonucu da 10 güne çıkıyor zaten
smnr-06 Ben 12. Haftada yaptırdım ama çok gerekli bir test değil aç veya tok olmakda önemli değil normal kan alıp bakıyorlar. 11. Haftadan sonda yapıyorlar belirli bi haftası var