[silindi] Ecrinmiray kullanıyorum ben uzun zamandır sabah aç karna dedi doktorum bir yan etkisi de olmadı. Az kaldı doğumuma 36+4 günlüğüm.
Lalealatas Ecrinmiray Ben 12. Haftadan beri kullanıyorum 15. Haftadayım sabah alırken gün içinde çok halsiz oluyordum ben de akşamları aç karnına almaya başladım. Bazılarında kabızlık bazılarında ishal yapıyor maalesef
gayesblog Ecrinmiray tok kullanamazsınız. Yemeklerden en az 2 saat önce kullanılıyor. Özellikle sabah tercih edilmesi daha uygun kalkar kalkmaz 1 bardak su ile
Neferut Ecrinmiray 16 haftalığım yan etkisi biraz kabızlık yaptı bide onu içtikten sonra tansiyonum düşüyor
Ecrinmiray gayesblog bazıları tok kullanabiliyor yemekten 2 saat sonra çokta tok olmuyorsun zaten bazı insanlar ishal kusma vs yaşadığı için tok kullanır
Evhamlikurabiyeanne Benim mideme dokunuyor doktor bana tok ic dedi 16 haftalikken basladım icmeye günde iki defa iciyorum ama hala sınırda kanım acaba tokken iciyorum diye mi öyle
gayesblog Evhamlikurabiyeanne evet tok karnına içtiğiniz için sınırda çünkü emilimi azalıyor. Ecrinmiray
Ecrinmiray Hamilelikte kullanılan vitamin ilaçları da kilo aldırıyor ki hamilelik kilo almaya en müsait dönem sorun yok benim için
smyboyraz Bende kullanıyorum yemeklerden sonra ama değerim yükselmedi pek 2 hafta sonra sezaryen ile dogumum var endişeleniyorum:(