Taze transferi doktorlar genelde önermiyor. Benim doktorum beni 1 ay dinlendirdi sonrasında koydu donmuş embriyonun tutma ihtimali çok daha yüksek ve ayrıca rahimde dinlenmiş oluyor size tavsiyem taze transfer olmayın :) ben şuan şükür ilk denememde hamileyim 🤲🏻🥰 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah