Merhaba hanımlar 31 haftalık oğluma hamileyım ılk dogumum devlet hastanesınde oldu bır sıkıntı yasamadım 7 yıl hectı aradan ve butun doktorlar gıtmıs sımdıkıleri tanımıyorum ve onermıyorlar sızce ne yapmalıyım ozel dogum ucretı 18.200 tl özel mantıklı gelıyo ama ilk fogumum normaldi bu arada sız olsanız napardınız hanmlar