Onurbanuu Kızlar sık büyük kücük tuvalete cıkmak birde kuyruk sokumunda agrı bel agrısı karın kasıklardaki buruşma hamilelik belirtisi olabılır mi
gdaslik Onurbanuu adet belirtisiyle hamilelik belirtileri aynı oluyor. Belirti aramayın adet gününüz geçince test yapın. 3 gebeliğimde de adet günüm geçmeden anlamadım gebe olduğumu. İlki dış gebelikti ikinci ve üçüncü normal gebelik şuan 36 haftalık hamileyim.
Sevilgl Onurbanuu bende ilk öğrendiğimde kasıklarım belim ve sırtım çok ağrıyodu adet sandım ama hamileymişim
Onurbanuu gdaslik ben aşılama oldumda cumartesi günü ılkınde cok anlayamadım kımyasal gecırdıgım ıcın
Nursena2 gdaslik bende de hiç belirti yok 1 hafta sonra adet günüm ama belirti olması lazım şimdiye kadar diyorlar. Belirti olmadan da olabilir değil mi? Çünkü çok sonradan öğrenen insanlar da var hiç anlamadan
gdaslik Onurbanuu size hangi gün test yap derlerse bence o güne kadar bekleyin ve aklınızdan çıkarmaya çalışın stres de bebek tutunmasını engelleyebiliyor. Ben hep beklemediğim zamanlarda öğrendim hamile olduğumu.
Onurbanuu Nursena2 yanı oylede dıyorlar evet sonradan olan belırtılerde varmıs nebılıyım teste daha cok var evham yapıyorum bende🥲
gdaslik Nursena2 belirtisiz de oluyor siz hiç kendinizde belirti aramayın 🙏🏼🙏🏼🌸 inşallah hamilesinizdir. Adet olcam diye beklerken 1 hafta geçmişti günüm öyle test yapmıştım ve ihtimal bile vermiyordum pozitifi görünce şok olmuştum.
Samberf Bade0022 yani nişan dediğim ufak lekelenme oluyor bende oluyor hamile olduğumu öyle anlıyorum adetimden 1 hafta önce falan hatta biliyorum onu görünce