Kur merhaba benim ilk bebeğim düşük ikinci sağlıkla doğdu 2,5 yaşında. İlk ikide hemen hamile kalabildim ama bu üçüncü için 5 ay uğraştım. Doktorum ilgili bir doktor bana ilk ay yumurtlama dönemini söyledi gün verdi tutmadı, ikinci ay yine öyle oldu, üçüncü ay hap önerdi yine olmadı dördüncüde ben denemedim yoruldum beşinci ayda hap artı çatlatma iğnesi yaptı doktorum ve o ay tuttu. Bence doktoru da değiştirmeniz iyi olabilir mümkünse