flower_11 İlk zamanlar bulantı ve halsizlikten dolayı 4 kilo verdim ve hala verdiğim halde kilo almadım normal midir bu durum ?
BerivanLina flower_11 bence sikinti yapmayin bende 16. Haftamdaym hic almadim tan tersi 5 kio verdim asiri istahsizlik mide bulantim var.
Dertsizgeliin flower_11 25.haftamdayim daha yeni 1-2 kilo aldım, son üç ay almaya başlarsın merak etme 😊
flower_11 Yeniyeniden gerçekten özel bir çaba göstermiyorum iştahım 3 haftadır belki normale döndü ama hamile olmadan önceki gibiyim aşırı iştah durumum olmadı henüz ben de tedirgin oldum acaba normal mi diye 😅😅
Yeniyeniden flower_11 bosver zaten kilo almayın diyorlar ilk başta ben aldım şimdi diyetisyen git diyor sanki yapcam diyet😁
Evhamlikurabiyeanne 32 haftaligim ben de almadim ☺️ şekerim var diyet yapiyorum bir sey yiyemeyince de alamıyorum normal olarak
flower_11 Evhamlikurabiyeanne şeker zor bir durum gerçekten inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız ☺️
Kubrakaraduman Sonlara doğru kilo çok alınıyor diyolar zaten ama yinede doktorunuza sorun rahatlayın normalde kaç kilosunuz