Bebisimibeklerken3 Kızlar 4 hftalık oldum kadın doğuma henüz gitmedim , aile hekimine 2 kez kan verdim olumsuz bir durum yok sadece vitamin düşüklüğünden b vitamini iğnesi yazdı kullansammı yoksa haftaya kadın doğuma gideceğim doktoruma sorsammı kararsızım
Satisati Bebisimibeklerken3 bana sağlık ocağı doktoru hamileyim diye iğne yazmamıştı siz bence doktora sorun