yzcdlr3 Merhaba canım hamişler 26 haftalığım şimdi şeker yüklemesi yaptırdım 2. Saatin bitmesini bekliyorum son kanımı vereceğimmm bakalım ne çıkıcak sonuç. Sizler nasılsınız kaçıncı haftada yaptırdınız🫶🏼
_ozlmm yzcdlr3 25.haftada yaptırdım iki gün öncesi 50 lik yaptık bir saat sonra kan alındı daha alınmadı benden oda yüksek çıktı şuan diyet uyguluyorum evde de ölçüm yapıyorum 🙇🏽♀️ İnşallah sizin çıkmaz şekeriniz 🙏
3_oglan_annesi yzcdlr3 haftaya cuma günü bnde yaptıracağım 24 haftalık olmuş oluyrm uygun mu ki birde neler yapiliyo ozelmi dewletmi
yzcdlr3 _ozlmm Rabbim başka dert başka hastalık vermesin inşallah. Diyet ile düzelir bebişlerimiz için herşey geçmiş olsun 🫶🏼
yzcdlr3 3_oglan_annesi Evet haftanız uygun. Ben özele gidiyorum doktorum çağırdı özelde yaptırdım 75gr şeker yüklemesi
balim35 @yzcdlr3 25.haftada yaptırdım bende 75 gr çok şükür cıkmadı ama üst sınıra yakın çıktı değerlerim doktor dikkat etmemi söyledi 🥲🥲
3_oglan_annesi yzcdlr3 inşallah sonuçlarda çok oenmli tabi birde hemen mi cikiyo yoksa onun için tekrar mi doktra gtmek gerek
Calikusuuu Sonuçlarınız çok iyi çıkmış benimkine göre . Sağlık ocağı doktoru değerlerin normal dedi banada 😏😏
yzcdlr3 3_oglan_annesi 1 saate felan çıkıyor sistemden gözüküyor bana doktorum whatsaptan yazdı sonucu