Arkadaşlar merhaba bana bir akıl verin lütfen. Öncelikle ablalarımı çok severim asla istememezlik yapmam başımın üstünde yeri var hepsinin, abla da çok bende bu arada. Ablam eniştem yeğenlerim bir de bekar bir ablam var işten izin alabilirse o 5 kişi bana gelecekler. Daha önce başka ablalarım için buna benzer bir post açmıştım o ablamlar bilet pahalı diye gelmedi ama bunlarda araba var kesin gelecekler. Benim koltuk takımı açılmıyor yastık vs de fazla yok tayinciyiz çok yük olmasın zaten kimse gelmiyor diye almadık. Yastık sorun değil alınır yaz zaten bir pike de iş görür ama ben bu insanları nerede yatıracağım. Bekar ablam gelmese eniştemle ablamı benim yatağımda yatırırım eşimle ben koltuklarda yatarız, bekar ablamı napıcaz. Eşimde elimde ne var ne yok aldı en son doğum için altın bozdurdum tek bitane altınım kaldı onu bozdursam bu koltukları satıp yeni mi alsam. Çok kızıyorum eşime hallederiz gelsinler de diyor beni biliyor kafam rahat olmadan uyuyamam bende onu biliyorum hallederiz dediyse kesin halletmez lap diye kalırız. Bana bir akıl lütfen. İyi ağırlamak istiyorum. İlk defa evime gelcekler.