TubaY- Kızlar iki ay sonrası vuruldum ikinci dozu bana öyle olur dedi şimdi de çok geç kalmışsın diyorlar birşey olur mu
Caglaguney TubaY- bende sağlık ocağında 2 ay arayla vuruldum tetenoz aşısını araştırdığında hep 1 ay arayla yazıyordu ama zaten sağlık ocağındaki doktordan ebeden memnun değildim değiştirdim.
Aabbccc TubaY- ben ilk dozumu dün vuruldum 2.doz 1 ay sonra ve 2 dozun tamamı 30 haftaya girmeden yapılmalı dedi hemsirem
Cansu-2600 TubaY- Bende bunları anlamıyorum yani hem dediklerine göre hareket ediyoruz hemde sanki kendileri dememiş gibi geç kalmışsın diyolar hayret bişey ya.
TubaY- Cansu-2600 aynen herkes farklı konuşuyor diğer hemşire sorun olmaz dediğini diğeri farklı diyor inşallah olmaz bişey Allah’a emanet ettim valla
Caglaguney TubaY- şuan doğum yapmadım 13 günüm var ama sıkıntı olacağını düşünmüyorum Allahın izniyle, kendi doktoruma sormuştum
birkimseee TubaY- bugün ikinci tetanozu vurulcaktim buradaki sağlık ocağı düşük tehlikem olup olmadığını sordu bende prigestan kullandığımı söyledim 35e kadar yapılıyormuş