Humeyrabulent Güzel anneler duanıza ihtiyacım var tansiyon hastasiyim bugun sezeryana alabilirler 30 haftalik gebeyim ve 2 hafta geri den geliyor daha cok kucuk evladim duanizi bekliyorum Allahim hepimizin yardimciisi olsun
bng_12345 Humeyrabulent hiç korkma canım allahın izniyle sağlıkla kavuş bebeğine❤️ ben de 30. Haftada yatmıştım 33 e kadar dayandık 33 de doğum yaptım şuan küvezde ama onlar çok güçlü inan hep modunu yğksek tut
Feyzacnszoglu Humeyrabulent Allah yardımcın olsun. Ben de 33+6 da doğurdum tansiyondan dolayı ve 3 hafta geriden geliyodu 1500 gr doğdu 23 gün küvözde kaldı şimdi yanımda sağlıklı çok şükğr ciğer geliştirici olmuştum önceden üç doz solunum sıkıntısı da olmadı o yüzden çok şükür
Humeyrabulent bng_12345 Amin Allah razi olsunn Rabbime emanet ettim insAllah sahlikla gelir. Sizin bebeginiz kac kilo dogdu birde kac gun kaldiniz hastahanede
Humeyrabulent Feyzacnszoglu amin Rabbim sifa bekleyen herkesin yardimcisi olsun insAllah dogum yaptim küvezde bebegim daha goremedim durumum agir benimde magnezyum verdiler Allahim kimseyi evladiyla sınamasin insAllah kavusurz bizde