pinaarrylmz kızlar bebişim eylül sonu ekim başı gibi doğacak rabbimin izniyle ilk gebeliğim müslin örtü aldm 75cm miş dikkat etmemiştm herkes küçük dedi yeniden alıyım mı büyük ölçülerde? birde aldıklarım ince yazlıkmış kalınlardan mı alıyım
Sakineoncu pinaarrylmz benimki de aynı zamanlar da doğacak 2 tane muslin örtü aldım kundak için 2 tane de penye battaniye aldım tabi triko ve diğer aldığım battaniyeleri saymıyorum
HmerveK pinaarrylmz ağustos sonu eylül gibi doğacak ALLAH’ın izniyle bebeğimiz☺️Ben de indirimde 6 tane 80*80 aldım. Büyüklüğü ideal bence almaya gerek yok. Zaten ilk ay saracağız belki sıcaktan dolayı pek sarmayacağız. Sonrasında altlık, mama için rahatlıkla kullanılabilir.
Alparslanmom__ ben böyle bişey aldm üçlü benm doğum temmuz sonu Ağustos başı olacağı için tam yaz bebesi
HmerveK Alparslanmom__ ben de bunlardan aldım. Çok tatlı ve çok kaliteliler☺️güle güle kullansın bebeğiniz☺️
Alparslanmom__ HmerveK teşekürler siz kaç set aldnz? ben uclu aldm şimdilik sizede hayrlı olsun güle güle kullansn bebeginiz🙏
HmerveK Alparslanmom__ indirimde 2 set aldım. İyi ki almışım değiştirir değiştirir kullanırım ilk zamanlar. Puset örtüsü bile oluyormuş. Sağolun💙