tarcinnnn24 Merhaba,6+3 günlük gebelikte sadece kesenin görünmesi bebeğin henüz görünmemesi normal mi ? Ne zaman görmüştünüz ilk kez bebeğinizi yazabilir misiniz? Teşekkürler..
eliffff34 tarcinnnn24 biz 5 haftalıkken keseyi gördük. 7 +3 te kalp atışını duyduk. 8. Haftaya kadar muhtemelen gözükür
Elifffff16 tarcinnnn24 4 haftalık gittiğimde kese bile yoktu daha sonrasında çevrem beklemem gerektıgını söyledi 8 haftalık olduğunda tekrar gittim ve hem keseyi hem bebeği gördük çok şükür 🤲