Kubra_usl Merhaba güzel anneler Bayram tatilinde test yaptım pozitif çıktı hesapladığımda 6 haftalık hamileyim ama bulantı kusma vs hissetmiyorum sadece halsizlik var sizce boş gebelik olabilir mi doktara gidene kadar yardımcı olabilir misinizz
Glsm3434 Kubra_usl bende hiçbir şey hissetmemiştim 8 haftalık hamile olduğumu öğrendim kan verin çıkar sonuç
Aylaa123 Kubra_usl herkes bulantı kusma yasamak zorunda değil benim bulantım 9. Haftada başlamıstı belki daha geç yasarsınız yada yaşamazsınız kan verin
Semyil Kubra_usl bulantı kusma her hamilelikte olmaz canım ben 28 haftalığım sadece 1 kez kustum korkma sağlıklıdır allahın izniyle
Cansu-2600 Kubra_usl Merhaba bulantı ve kusma için çok çok daha erken orası ayrı bı konu ama her hamilelikte bulantı ve kusma olmuyor. Benim bulantılarım ve tiksinmelerim 3 ve 4. Ayimda devam etti o zamana kadar iyiydim. Kusma sadece bı kaç sefer oldu ama geçmeyen bir miğde bulantısı ve tiksinme yaşamıştım. Her hamilelik bir olmuyor. İlk zamanlarımda çok uyuyordum ve sürekli halsizdim. Kötü dusunmeyin Allah’ın izniyle bı sorun yoktur
Cimenn1223 Kubra_usl uygulamanin ayarlar bölümüne son regl tarihini yaz bebegm bölümünden haftani takip ede bilirsin canim bende 15+3 üm hic belirtim yok