eliffff34 Kızlar İnegöl’de yaşayan varsa yardımcı olabilir mi? Henüz bir doktor seçimi yapabilmiş değilim. Devlette Hasan beye gittim Cihangir’de Ergün beye ama içime sinmedi. Tecrübesi olanlardan dönüş bekliyorum
Bahar2210 eliffff34 devlette randevu bulursanız eğer bekir kataşa çok iyi diyorlar Cihangir’de bende ergün beye gidiyorum kızımıda onda doğum yapmıştım
Dededed Bekir beye gidiyorum gayet memnunum ilgili bir doktor Ergün bey çok ilgisiz ve suratsız dı gereksiz testler yaptırıp para yedi sadece
Dededed Ben 33. Haftamdayım 12. Haftama kadar Ergün beye gittim memnun kalmayınca Bekir beye geçtim 12 den beri ordayım
eliffff34 Dededed sağlıkla kucağınıza alın inşallah😊 herhangi bir sorun yaşanmazsa normal doğum düşünüyorum devlette hangi nöbetçi doktor denk gelirse o giriyor sanırım bu da biraz ürkütüyor doğrusu diğer doktorlar hakkında bilgim yok