Mksmfkf ben yapamadım ama ilk doğumumda onun hastası vardı yanımda aşırı kötü davranıyordu umursamaz üstten bakıyordu hastasına aşırı garip karşılamıştım hastasına üzülmüştüm . Ben Tuna akçala gidiyorum aşırı ilgili ve çok iyi bir doktor şimdi ikinciye hamileyim yine ona gidiyorum 🌸