3 cm açıklıkla dün eve gönderdi doktorum düzensiz sancı ve kasılmalar var perşembe sabah çağırdı gelmezse bi belirti gel dedi gitmek istemiyorum suni sancı verecek diye 🥲 yada gitmeli miyim ne yapacağım böyle olan varmı bu açılma ilerler mi 2. Gebelik bu arada