Hdyee42 9 haftalik gebeyim. Bel ve sırt ağrım cok fazla bir duruyor bir başlıyor normal mi bunlar. Birde doktor kesenin etrafinda az kan var bunu siyah veya kahverengi sekilde atacaksin korkma dedi aranızda byle durum yasayan var mi?
Seymaduman Hdyee42 bende 8ci haftada basladi asiri derecede yuruyemez hale geldim ne yataktan kalkabiliyordum. 23ci haftada gecti belimin agrisi suan 31 haftamdayim arada geliyor ama gidiyor cok sukur🫣
Alyaaaammmm Hdyee42 8 haftayım bel agrısı sabahları çok oluyor sonra gecıyor kanama bölgesi bende de vardı kesenin etrafında sonra gecmıs dedi doktorum sıkıntı yapmayın bence geçer o kanama bölgesi
Hdyee42 Seymaduman bel agrisi benm ilk zamandan beri var sırt agrisida iki gündür oluştu yan yatinca rahatliyorum tabii ki
Seymaduman Hdyee42 valla ben fizik tedavi fln gordum yuzmemi fln istediler yuzdum ama hic bi faydasi olmadi. Zamanla gecti 🫣
Hdyee42 Alyaaaammmm benimkide bi geciyor bir oluyor smdi mesela sırtım ağrıyor ya usuttum 😀 yada agriyacak byle
Hdyee42 Alyaaaammmm ben bir kimyasal bir dusuk yaptm. O yuzden insan korkuyor işte benm daha yenii olacak Allah nasip ederse
Seymaduman Ayse650 evet kizimiz olcak insallah💕 genelde erkek bebeklerde bel ve sirt agrisi cok olurmus diyorlar bende butun erkek belirtileri fln vardi hatta karnimi goren kesin erkek diyordu ama kizimiz olcak insallah💕
tugces95 Hdyee42 Bende 9+5 haftalık hamileyim ve kuyruk sokumu ağrısı çok fena yapıyor beni, doktoruma danıştım. Normal olduğunu söylediii rahim büyüdüğü ve bebek yukarı doğru çıktığı için şuan ağrıların olması normal dedi
fairytale_ Hdyee42 canım bendede vardı bahsettiğin kandan rahim duvarında bir sıkıntı olmuyor doktorum banada oyle dedi ama insan korkuyor ilk gebeligim diye 🥲ama cok şükür sıkıntı olmadi istersen progestorana baslatir doktorun🥰bel ağrısı bende cok yasıyordum ama yavas yavaş geçiyor şuan 13 haftalığız🥲🥹🥰😍
Hdyee42 fairytale_ progestani 3 öğün fitil seklinde kullaniyorum canim zaten ☺️ kas agrilarimada makattan endol 100mg fitil verdi