Zuuuuhhhhaaaallll Merhaba arkadaşlar 4 haftalık hamileyim uygulamaya göre henüz doktora gitmedim evde yapılan hamilelik testlerinden yaptım evde iki gündür ara ara akıntı içinde ince çizgi halinde kanama geliyor sizce bu tehlikeli mi acil doktora gitmem gerekiyor mu
Alpsmommm Zuuuuhhhhaaaallll canım bence bir git gözük ne olur nolmaz belki yerleşme kanaması olabilir ama ihmal etme sen yinede git
Zuuuuhhhhaaaallll Alpsmommm şimdi işe geldim ama akşam mutlaka bir dotora görüneceğim çok teşekkürler