Silaerdi kaslaein agrir ama sen yinede in cik kendini cokcok ta yormadan bi iki in cik dinlen sguat yap youtubeye bak dogumu kolaylastiran hareketler diye bazi hareketler var onları yap hurma bol bol ye yuruyus yap. Bende son komtrolume gittimde doktor neredeyse 41 e giriceksindeei yatis yapipsuni verecem dedi suni den kokrtugum icin istemedim 1 gecelik musade istedim ondan bunlari yapacam dedim tamam ama ara ara dinlenerek bebegin hareketlerini de takip etmen sartiyla izinveriyprum dedi sabah 11 di eve gectim aksam 22.00 a kadae durmadim inan yerimde 7.kata kadae bile ciktim😂😂 en songece yuruyusumu yaptim ve ilik bi dua alip yataga gectim sancılar basladi sen misin uyuyan dedi😊 ertesi gun 17.00 da kizimi kucagima aldim