Sezaryen öncesi her şeyden korktuğum gibi bundan da çok korkuyordum. Sonrasında kendimle çok dalga geçtim. Hiçbir şey hissetmiyorsunuz takarken çünkü uyuşuk oluyorsunuz. Çıkartmak da çok kolaydı, anlık çok basit bir hassasiyet gibi diyim ki canım çok tatlıdır, acıya dayanıksızımdır gerçekten çok basit bir şeydi.
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun sağlıkla gelsin inşallah.