buseasss ilk başlarda sütün az gelebilir, bildiğim kadarıyla gelen süt kolostrum sütü çok şekerli ve bebeğin besin ihtiyaçlarını kariılayanilecek düzeyde. Az gelmesine takılma ama uyandırmaya çalış bebeğini ve yedirmeye çalış. Sarılık değeri artmasın. Mama konusuna gelince istersen yedir tabii ama bence bir göğüs pompası al emmediği zamanlarda sağ biberona koy ve içir. Hem ne kadar içtiğini bilirsin hem sütün kesilmez. Yine de sabah bir doktora git istersen çiş kaka durumundan dolayı hala yapmadıysa 💐