40+1 oldum. Akşam 11.30 gibi hafif kırmızı kahverengi karışık renkte akıntı oldu bir süre sonra bu akıntı kırmızı renkte oldu. 10 dakika da bir, 5 dkka da bir sancim oluyor kasıklarıma bıçak batma hissi gibi bir dakika sürüyor sonra geçiyor. Hastahaneye gitmeli miyim yoksa sabaha kadar beklesem mi? Ve bebek hareketi var hissediyorum sanki kendini aşağı doğru itiyormuş gibi hareketleri. İlk gebeliğim korkmuyor değilim.