Merblar arkadaşlar bende 35 haftalık gebeyim 2 çocuğum bu çok zor geçiyor sancı mi deyilmi bilmiyorum dikiş yelerim 5 bı ağrı giriyor çıkıyor bide özel bölgem çok agriyor sanki çocuk agsada gibi sanki ameliyat olmuşum gibi ağrı giriyor devlet hastensenine gittim nst 160 çıktı doktor normel dedi kendi doktorumda ayın başında gidecem…