Merve_31 26 haftalık gebeyim son bir haftadır nefesim çok kesiliyor özellikle yemek yedikten sonra aşırı şişip nefes darlığı çekiyorum göğsüm sıkışıyor iki adım atınca bile kızlar sizinde öyle mii 🥲
Egei Merve_31 evet benim de öyle. Midenizi çok doldurmamaya çalışın az ama sık yiyebilirsiniz. Benim doktorum bu şekilde önermişti 🌸
Hulo2105 Merve_31 sen bir de 30 larda gör. Durduğum yerde nabzım 140 tı bu gün. Sanki koşmuşum. Çok kötü bir his yapacak bişey yok ilacı milacı da yok❤️🩹
sb17 Merve_31 32 haftadayım, yaşıyorum aynısını( yedikten sonra evin içinde bile olsa gezmeye çalışın, az bir az yardımı dokunuyor
Pimiriya Merve_31 bende öyleyim henüz 22 haftalığım hava sıcak dayanamıyorum nefes alamıyorum çok zorlanıyorum 🥲
Merve_31 Egei teşekkür ederim öyle yapiyim ama zaten çok yiyemiyorum ki bazen canım çekiyo hâlâ ama yiyemiyorum şişkinlik nefesten 🥲
Merve_31 Hulo2105 herkes şimdiden böyleyse 30 ları gör bide diyor yaa zaman hızlı geçiyordu ama şu iki haftadır uyuyamama nefes darlığı geçmiyo 🥲🥲
dudu-1 Merve_31 18. Haftadayım bende öyle aynısı her yemek sonrası nefes darlığı iki adım yürü hemen soluksuz kalıyorum oluyor bende de 🥺🤷🏻♀️
Mercimekannesi45 Merve_31 3 trimester daha zor diyorlar az az sık sık beslenin bol bol dinlenin kavuşunca yorulucaz dimi🥰
Merve_31 Mercimekannesi45 yaa 3.trimester zor diyorlardı da gireceğim gibi böyle zorluk beklemiyordum gece uykuları da haram oldu uykusuzluktan ölüyorum ama uyuyamıyorum 🥲