Merhaba kizlar bi sorum olacak benim 7+6 da kontrolumde 3 tane kanama alani oldugunu soyleid doktor biraz dikkat etmelisin dedi ve progestan gunde 2 kere fitil olarak aliyorum suan. Fakat daha önce dusuklerim oldugu icin coraspin ve oksaparda kullaniyorum. Kanama alani daha omce kontrollerinde cikmamisti yeni olustu böyle bisey yasayan varmi su an 8+4herhangi bir kanama lekelenme vs cok sukur yok. Ama oksapar kullanmak tetikler mi bilemedim farkli bi doktora gitmistim bisye soylemedi bununla ilgili kanama alani olanlar nasil bir surec geçirdiniz