Btl42 inşAllah olmaz bende sizin gibi aileler yüzünden inanılmaz stres yaşadım şükür gebeliğimde sorun çıkmadı ama doğumdan sonra bebeğim inanılmaz hırçın sinirli mutsuz bi bebek dünyaya getirdim 2 yaşında ve hâla öyle mızmız mutsuz insanlardan nefret eden yemek yemeyen bi çocuk etkilenmemeye çalışın biliyorum elinizde değil bu insanlara anlatın zor durumda kaldığınızı