basakc36 ah çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin. Bende aşı olduğumda 3 gün kol ağrısından uyuyamadım ve ilk gün ateşim olmuştu. Ebe parol iç dedi ama ben son ana kadar dayandım sonunda içmiştim mecbur. Yine az çok etkisi oluyor ❤️ kaç haftalık hamilesiniz 🌸