Zseda bende ilk gebeliğimde sıcak suyu denedim 40+2 de , duştan çıktım bir kaç saate suyum geldi ama 24 saate yakın sancı başlamadı sonra suni sancı verdiler su geldiği için maalesef açılma olmayınca sezeryan oldum. 2. Gebeliğin şimdi yine sezeryan gün bekliyoruz ama doğum kendiliğinden başlasın diye plates esneme hareketleri ve hurmayı ben deniyorum.