Piraye2612 güzel düşünelim güzel olsun inşallah, her lekelenme kimyasal olmuyor, ama eşinizinde size destek olması lazım, mesela hep sorunu bende aradı doktorlar, bi baktık eşimde varikosel çıktı, ufak bi operasyon oldu, o kadar yıprandım ki bi sebep bulabilmek için, çünkü çocuğumuz oluyordu görüyorduk, ama ilerlemiyordu, pıhtılaşmam çok ileri derece değildi, doktor o hamile kalmanı etkilemez, etkileyecek olsa en başında hamile kalamazdın dedi ve haklıda. İnanır mısın operasyondan 2 buçuk ay sonra hamile kaldım, Allahım çok şükür nasip etti ama eşim operasyonu olmasaydı eminim biz bişeyler düzelsin diye öylece beklemeye devam edecektik, sende eşinle güzelce konuş, yıprandığından bahset, tek taraflı olacak bişey değil bu, zaten stresli bi süreç, en yakın destekçinin o olması lazım