Ladyss Kızlar birkaç saattir bebeğim karnımda ara ara toplanıyor kasıklarıma yürürken kramp giriyor bıçak saplanır gibi. Belimden kasığıma Ağrı giriyor hafif hafif. Acaba sancılar mı başladı
Zseda Ladyss aynı şeyi yaşıyorum ama yalancı sanci olduğunu düşündüğüm için bir şey yapmadım. İlk defa bugün inanılmaz zorluyor ağrı beni ve yoğun kasilma var
Sedef21 Ladyss bele vurmaya başladıysa gerçek sancı olabilir eğer yattığınız zaman ağrı geçmiyorsa ve bu ağrı sizi yatırmıyorsa gerçek sancıdır
Ofelya_1 Ladyss ben de bekliyorum şu an düzenli olup olmadığını anlamaya çalışıyorum umarım doğum sancısidir kavuşmak istiyorum kızıma 🐣
Zseda Sedef21 dün nst de 60 lari gördü sancim. Sizce doğum yakın mıdır 38+4 um. Nst den anlamıyorum hiç bir sey
aslanbeyy Kaç haftalıksınız ? Yalancı sancı olabilir . 10 dakikada 3 kere gelen sancılar doğum sancısıdır demişti doktorum.
Ofelya_1 Zseda bende aynı durumdayım şu an 38 hafta oldu bugün pazartesi bir cm açılmam vardı nstde üç defa altmışlari gördü sancıi şu an da uyuyamıyorum kasilmalardan bekliyorum
Sedef21 Zseda nst olayından bende anlamıyorum maalesef yani benim ağrılarım başladığında dediğim gibi bele vurmuştu ve uykumdan uyandırmıştı ve yatamamıştım gece 3 gibi başlamıştı sabah 8 kadar evin içinde gezindim sonra doktoru aradım 39+1 di benimki ve hiç açılma sancım yoktu doktor muhtemelen yalancı sancı ama gel bakalım dedi gittiğimde 4 santim açıklığım vardı suni sancı verdiler öğlen 2 buçukda bebeğim doğmuştu
Zseda Ofelya_1 bana da perşembe günü çatı muayenesi yapacak aşırı merak ediyorum. Ama bugün acıdan ağladım sanirim biraz panikte yapıyorum onunda etkisi var. Insallah kolay dogumlarimiz olsun. Bi anlasam tam olarak gerçek sanci yalancı sanci hangisidir
Ofelya_1 Zseda inşallah hepimiz bir avazda kurtuluruz benim de ilk gebeliğim anlamakta biraz zorluk çekiyorum bu gece dogurcam gibi hissediyorum 🥺
Ofelya_1 Zseda ay hadi inşallah doğuralim artık ben bir de açılma ilerlesin diye eşimle birlikte oldum bu akşam acaba o mu tetikledi diye düşünüyorum
Krdnz08 Benimde pazartesi sezeryan günüm, kasılmalarım oluyor sık sık bel ağrısıda oluyor, nst de sancım 60-70 çıkıyor genelde ama kanama su gelmesi falan olmadığı sürece pazartesiyi bekleyeceğiz kızlar