Ben de eldivene cesaret edip denedim ilk defa ve memnun kaldım korkulacak bir şey yokmuş meğer. Ama kafama takılan nokta şu ben 8 haftalık hamileyim ve 1 saat kadar oturarak uğraştığım yani karnımda resmen çizgiler oluştu eğilmekten bir zararı olmuşmudur bu kadar eğilmekten karna baskıdan dolayı