Musel Kızlar normalde kan sulandırıcı iğne ve ecopirin kullanıyorum günde bir iğne ve bir hap içiyorum saat 6 gibi içmiştim hapımı diğer haplarımı içerken az önce unutup bidaha kan sulandırıcı hap içtim birşeymolurmu yani 2 kere içmiş oldum
Musel Ladyss olmaz dimi çok korkuyorum 2 hap bir iğne fazla gelmez dimi bebeğe zarar vermesinde içim içimi yiyor
Umutbebegi Musel merak rtme canım bi şey olmaz bende aynı ilaçları kullanıyorum, 11 haftalikken unutup 2 tane içmiştim aynı senin gibi. Doktora sordum, tansiyonunu düşürecek ve kanını sulandiracak şeyler yiyip içme şu 1 2 gün önlem amaçlı demişti o kadar
Musel Umutbebegi ayyy içim rahatladı çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için gebelik olunca insan daha çok kafaya takıyor 😔 teşekkür ederim tekrardan ❤️
Seyma151213 Kızlar ben de oksapar iğne kullanıyorum içim içimi yiyor kan sulandırıcı kullananların ya da gebelerin olduğu bir grup var mıdır varsa gruba girmek orada birbirimize destek oluruz diye düşünüyorum çünkü hemen hemen aynı haftalarda ve aynı durumları yaşayan gebeleriz.