Kizlar bel fıtığı olan var mı aranızda benim 4 5 senedir var ara ara artıyordu agrisi ama dayanilmicak gibi nadir oluyodu , şimdi 17+5 haftalığız 16. Haftadan beri sağda başladı şimdi sol tarafa geçti böyle kalcamin orası bacağıma doğru iniyo ama nasil bi ağrı anlatamıyorum bile hareket ettikçe ayağımı birden kaldırınca , yatarken bi yonden bi yöne donerken falan .yürürken o kadar rahatsız ediyo ki böyle sanki bi kemik var orda çıkıp çıkıp batıyor gibi öksürüp hapsirinca falan bıçak saplanıyor gibi oluyo daha haftamizda çok değil 🤷♀️ kilolu hamile kalmıştım zaten 83 ile kalmıştım ilk üç ayda 81 e düştüm ama şimdi 83 olmuşum yine var mı yaşayan tavsiyesi olan❤️