Kızlar 29. Haftama girdim bugün bebek kıyafetlerinden başladım bismillah diyerek 3 makine beni bekliyor daha beyazlar bitti renkliler yıkanıyor ağırlaştığımı farkettim artık 10 dk ayakta kalsam belim ağrıyor tansiyonum düşüyor kıyafetler çarşaflar yıkamadı bittikten sonra ütülemeye geçeceğim bu haftada sonra çantamı dizmeye başlayacağım kolaylık olsun diye valiz içine küçük hurçlar aldım liste yaptım hastane çaantasıyla ilgili daha sonra evi dip köşe temizlemeye geçeceğim son 20 gün kala da dinlenme molasına geçeceğim sezeryan olacam bu arada tam gün almadık ama 38. Haftam 28 ağustosa denk geliyor doktoruma söyleyecem eğer sorun yoksa bu haftada alsın 2. Sezeryanım olacak çünkü şimdilik küçük heyecanlar var uzun oldu kusura bakmayın ☺️☺️☺️