skorlaelci2_ Kızlar dün sezeryan oldum kanamam vardı ama bugün çok az normalmıdır acaba kahve rengi kanama dıyebılırım hatta
Burcu-2634 skorlaelci2_ benimde öyle oldu ilk sezeryan sonrası doktora sormuştum normal demişti ama tabiki gene de kendi doktorunuza danışmanızda fayda var
Burcu-2634 skorlaelci2_ 2 sene önceydi o zamanı pek hatırlamıyorum ama benim yapışkan bir şekilde doğumdan ertesi günü çoğalarak geldi doktorum normal bir süre öyle olur sonra normal adet kanaman olur demişti hepsi toplam 10 gün sürmüştü