Tedavi sürecini atlattım çok şükür, donmuş embriyo transferi için birkaç ay bekleyeceğiz. Opu sonrası ohss, hastanede yatış vs çok yoğun geçti. Tüm süreçte psikolojik açıdan iyiydim ama şimdi iyi hissetmiyorum. Problem edebilecek hiç birşey yok çok şükür fakat çok hassas ve vesveseli oldum. İçin sıkılıyor, eşimi de bunaltıyorum bazen.
Bu süreçte bunalım yaşadınız mı, geçici bir durum mu ? Sürekli bebek ve tüp bebek görselleri çıktığı işin instagramı bile kapattım mücadele halindeyim.