Haticecinar Kizlar boyle birsey almayi dusunuyorum alip memnun kaldiginiz marka varmi acaba uygun olmasi tercihim 😊
Burcuveburcum Haticecinar dün ebebekte joieninkini gördüm çok güzel çok fonksiyonlu ama çok pahalı ya 900küsürdü🤭
Hill8 Haticecinar Comfort Otomatik Salıncak https://www.e-bebek.com/baby-plus-comfort-otomatik-salincak-p-byp4001 Buna bak istersen canım
haceryasar Haticecinar baby&plus var bende şu an 600₺ olması lazım ben memnunum ama bebeğiniz severse ne ala yoksa çöp. Benimki ıyuyor ama uyumadıgında içinde yatmıyor
gulgulgul Ben de almayi dusunuyorum sunny baby ursala diye bi model var iyi gibi ama emin de degilim 🤔🤔 baska oneri veren olsa keske
Kadriyeeee Satıcılar genelde joie ninkini öneriyor Bahadır araştırıyorum. Arkadaşım da ondan almıştı gayet memnun. Bende onu alıcam yüzde 90 🧐
Haticecinar Hill8 ay evet bunu gordum hatta cok hosuma gitti az daha indirimli olsa kacirmicam subatta indirum varya ebebekte onu bekliyorum😁🤦♀️