Kızlar dün beta testi verdim 59 çıktı. Bugün başka bir hastanede verdim 72 çıktı. Sonradan öğrendim iki gün arayla bakıldığını. Perşembe tekrar vereceğim ama maalesef yine başka hastanede. Kafam çok karışık. Adetim 5 gün geçince öğrendim. Gerçi adetim hep geciktiği için normali yok doğum kontrol hapını yeni bırakmıştım.